Friday, January 1, 2010

Selamat Menyambut tahun Baru 2010 buat Warga SVR Network Team.
Semoga tahun baru ini akan membawa sinar cemerlang dalam hidup kita. kepada ahli SVR,anda adalah salah seorang yang cekal menghadapi dugaan selama ini.
Kini SVR yang berwajah baru!!!
Mengapa anda harus daftar dengan SVR?
1-Dengan menjadi ahli SVR,setiap perbelanjaan anda untuk shopping dan isi minyak anda akan mendapat rebet dari SVR.
2-Dengan menyertai SVR,anda boleh menjana income harian dengan menaja ahli baru masuk program ini. Setiap kemasukan dibawah anda,anda akan mendapat bonus tajaan sebanyak RM32.
3-Maintain yang rendah dengan hanya RM18 untuk 10 hari atau Rm100 sebulan...hanya dengan shopping dan isi minyak...apakah anda tidak isi minyak RM100 sebulan?
4-Bonus kepimpinan yang menarik dan peluang untuk anda menjana income bila ahli group anda berbelanja di merchant SVR atau isi minyak dipam minyak.

Jadi kepada anda yang belum join SVR ni,sila berbuat demikian kerana bisnes ini dijamin akan memetup dalam bulan ini.
Ini kerana satu lagi produk SVR telah dilancar iaitu PCG untuk isi minyak di stesen minyak.
Bayaran keahlian adalah RM188(Sem Malaysia) dan RM198(Sab/Swk)
Bila anda masuk ahli,anda akan dapat:
1-Kad Gold (untuk Shopping0 -dah siap ada Rm50 dalam kad Gold tu.
2-Kad Bio Energy(untuk kesihatan anda)

Dan bila anda tambah lagi RM65(Sem. Malaysia) dan RM70(Sab/Swk) anda layak untuk mendapatkan PGC dengan nilai kredit RM50 didalam(Boleh isi minyak)

Apabila anda menaja ahli baru,Rm32 akan dimasukkan kedalan akaun SVR anda.(Sila rujuk tentang pembahagian keuntungan anda)

Jadi mengapa anda masih beralasan untuk masuk SVR?
Apakah lagi alasan anda???? Jangan berlengah lagi. Semua yang anda nantikan telah tersedia didepan mata!!!
Pada yang telah daftar tetapi belum aktifkan akaun anda,sila berbuat demikian dengan segera.
Apakah anda mahu ketinggalan???? Kad minyak sudah mula digunakan!!! Kad Gold juga telah boleh guna di merchant terpilih. Untuk akan datang banyak lagi merchant dan pasaraya akan sertai SVR.
Jadi apa lagi alasan anda kini????
Daftar sekarang dan aktifkan sekarang!!!
Kepada anda yang telah mendaftar tetapi belum aktifkan akaun,sila sms saya untuk bantuan direct dari saya. Menghadapi masalah untuk join SVR????
Tidak lagi dengan bantuan peribadi dari saya!!!
Call/sms ke 0126665436 (Azman)
Untuk daftar,sila beri  NAMA ALAMAT NO IC NO TEL ke 0126665436.
Tak tahu cara nak beli kad Gift? SMS/call saya.
Tak tahu cara nak bank in ke SVR? Call saya...
Saya akan bantu anda semampu yang boleh. Anda adalah kami utamakan.
Bila anda daftar dengan group saya,saya akan pastikan anda tidak menghadapi masalah untuk berurusan dengan SVR.
Jadi apa lagi???? Kepada yang belum aktifkan akaun tu,jangan berlengah lagi. Apakah anda hanya ingin menyaksikan orang lain menjana income lumayan sedangkan peluang itu sebenarnya telah diberikan kepada anda dahulu..cuma anda sahaja yang masih tidak yakin dengan diri sendiri atau terlalu sayangkan modal untuk masuk SVR.
Sebeanrnya modal hanyalah RM153. Ini kerana Rm100 akan dipulangkan semula dalam kad(RM50-Kad Gold dan RM50 Kad Gift)
Jadi tiada langsung untuk anda menolak SVR. Ini kerana semua orang akan perlukan Kad SVR ini.
Buat income anda sekarang juga!!! Daftar dan aktifkan akaun anda.
Nak menaja orang tak tahu???? Call saya.Biar saya uruskan untuk anda.
Anda hanya perlu daftar dengan SMS sahaja kepada saya.Mudah..Murah..Berkesan!!!!
Berikan NAMA ALAMAT NO IC NO TEL ke 0126665436.

0 comments:

Post a Comment